مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-29اقتصادي

سوت زنی| از جعل امضا تا سندسازی برای راه اندازی خط تولید دارو!


چسبندگی به میز و صندلی پستهای دولتی منسوبین به دولت قبل، باعث شده مدیر یکی از شرکتهای دارویی علی رغم برکناری همچنان اخطار نهادهای نظارتی را نادیده بگیرید و مدیریت کارخانه را تحویل مدیر جدید ندهد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، چندی پیش در یکی از شرکت های داروسازی قدیمی خصولتی شاهد اتفاق عجیبی بوده ایم که با واکنش فعالان فضای مجازی نیز مواجه شده است.

این شرکت اقدام به راه اندازی یک خط تولید جدید برای افزایش تولید دارو می کند که پس از آغاز به کار تولید و حضور ناظران و کارشناسان از سازمان های نظارتی، آن ها متوجه می شوند که خط تولیدی که به تازگی راه اندازی شده با استاندار های موجود مطابقت ندارد و این کار خارج از استاندارد و ضوابط موجود صورت گرفته است به گونه ای که چندین نقص ماژور گزارش شده است.

همچنین در بررسی های سازمان های نظارتی مشخص می شود که برخی از امضا های برگه های آنالیز دارو ارائه شده به این نهاد ها نیز واقعی نبوده و همچنین اعدادی که در این برگه ها ثبت شده است نیز دارای ایرادات اساسی است.

هرچند مدیر عامل شرکت به بازرسان وعده اصلاح ایرادات خط تولید را می دهد اما در مرحله بعدی بازدید نه تنها خط تولید اصلاح نشده بلکه با همان روال قبلی اقدام به تولید دارو کرده است که همین موضوع باعث تعطیلی خط تولیدی که میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| از جعل امضا تا سندسازی برای راه اندازی خط تولید دارو!

سوت زنی| از جعل امضا تا سندسازی برای راه اندازی خط تولید دارو!